Zoznámime vás s technikami, ktoré vám pomôžu zaradiť sa medzi najlepších. Budete praxovať v reklamných a PR agentúrach a nahliadnete do zákulisia fungovania veľkých korporácií.

Profil absolventa študijného programu Marketingová komunikácia

Štúdium v študijnom odbore 3.2.3 – masmediálne štúdiá sa v dvoch študijných programoch (mediálna komunikácia a marketingová komunikácia) orientuje predovšetkým na komunikačné aktivity v tlači, v rozhlase, v televízii, v tlačových a marketingových agentúrach, v reklamných agentúrach alebo v oblasti externej komunikácie a vzťahov organizácií s verejnosťou. Základom štúdia je spojenie teoretických predmetov s praktickým výkonom mediálnej a marketingovej komunikácie v zameraní na rozvoj individuálnej kreativity študenta a jeho komunikačných ako i argumentačných schopností. V základnom zameraní štúdia je pozornosť zameraná na spájanie individuálnej kreativity, autorskej činnosti, komunikačnej aktivity a praktických zručností v oblasti médií, reklamy a marketingovej komunikácie.

Základným cieľom štúdia je poskytnúť komplexné vedomosti o procesoch mediálnej a marketingovej komunikácie, podporovať praktické znalosti a rozvíjať individuálne zručnosti v oblasti autorských činností, redaktorskej práce v tlači, v rozhlase, v televízii a v nových médiách, trénovať vystupovanie pred kamerou, mikrofónom alebo na tlačových besedách či iných verejných podujatiach.

Cieľom štúdia je rovnako snaha viesť študentov k zvyšovaniu všeobecného rozhľadu v spoločenskom a politickom dianí, rozvíjať ich schopnosti výberu a spracovania faktov, údajov aj informácií a sprostredkúvať informácie v mediálnej alebo v marketingovej komunikácii.

Štúdium má pripraviť absolventov na profesionálne pôsobenie v oblasti médií, reklamy a marketingovej komunikácie, v kreatívnom priemysle alebo v inej príbuznej oblasti, a to na úrovni redaktorskej, autorskej, kreatívnej, výkonnej alebo organizačnej.

Povinné predmety

  • Úvod do štúdia médií 1
  • Žurnalistické žánre v printových médiách
  • Dejiny reklamy
  • Pravopisné praktikum
  • Marketing
  • Dejiny mediálnej komunikácie
  • Úvod do štúdia médií 2
  • Reklama a právo
  • Teória marketingovej komunikácie
  • Žurnalistické žánre v elektronických médiách
  • Jazyk a štýl reklamy
  • Prostriedky marketingovej komunikácie 1
  • Psychológia komunikácie
  • Tvorivé písanie 1
  • Corporate Identity
  • Prostriedky marketingovej komunikácie 2
  • Tvorivé písanie 2
  • Reklamné agentúry – tvorba reklamnej kampane
  • Bakalársky seminár
  • Public relations
  • Odborné praktikum v cvičnej reklamnej agentúre
  • Prostriedky marketingovej komunikácie 3
  • Základy manažmentu
  • Odborné praktikum v profesionálnej reklamnej agentúre

Povinne voliteľné predmety

  • Spoločensky zodpovedné podnikanie a sociálny marketing
  • Dejiny umenia
  • Reklama v elektronických médiách
  • Výtvarné praktikum
  • Tlačená a tlačová reklama
  • Politický marketing
  • Počítačová grafika
  • Reklamná fotografia
  • Animácia v reklame
  • Marketingový plán v ére nových médií
  • Komunikácia s verejnosťou
  • Direct Marketing
  • Marketing vo vyhľadávačoch
  • Neurolingvistické programovanie v marketingovej komunikácii
  • Typografia a polygrafia
  • Komunikácia s klientom v marketingu

Výberové predmety

  • Nové formy a prostriedky marketingovej komunikácie
  • Svetový jazyk 1
  • Reklamné festivaly
  • Svetový jazyk 2
  • Vonkajšia reklama
  • Svetový jazyk 3
  • Semiotika reklamy
  • Svetový jazyk 4
  • Mobilný marketing a m-commerce
  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Sieťový marketing

Pozrieť informačné listy Marketingovej komunikácie